Kontraktační a obchodní den 2025 speciál GASTROTURISTIKA

29. 9. – 30. 9. 2025


DON GIOVANNI HOTEL PRAGUE
Vinohradská 157a, 130 00 Praha

Obecné informace

Kontraktační a obchodní den 29. 9. – 30. 9. 2025 v Praze není jen o obchodu. Je to místo, kde se potkávají lidé, kteří milují poctivé řemeslo, kvalitní suroviny a autentické zážitky. Proto letos rozšiřujeme akci o speciální sekci pro farmy, salaše, rodinné výrobny a producenty regionálních delikates, kteří kromě výborných výrobků nabízí i zážitky, ubytování a gastronomické akce přímo u sebe.

Přijďte ochutnat, domluvit obchodní spolupráci a naplánovat pro své zákazníky či partnery výlety a pobyty spojené s gurmánskými zážitky.

Co vám kontaktrační den přinese?

Seznámení se se zajímavými osobnostmi ze světa obchodu

Networking - osobní setkání na úrovni business meetingu

Fotografie a výstupy z akce pro vaše vlastní marketingové využití

Přímý prodej – uzavírání objednávek na místě za výhodnějších podmínek

Seznámení se s nákupčími obchodních řetězců a velkých prodejních sítí, s majiteli e-shopů, majiteli obchodů

Přednášky o obchodních a prodejních nástrojích, vedené zajímavými osobnostmi z firem.

Marketingové výhody, mediální partnerství, rozhovory a články o vašich výrobcích na sociálních sítích a v tisku

Seznámení s destinací pro gastroturistiku - kam se vydat za skvělými chutěmi.

Program

29. 9. 2025
10:00 – 17:00

Výstava , ochutnávky, plánované obchodní kontakty

(dopředu plánujeme pro Vás jednotlivé obchodní schůzky s nákupčími, majiteli obchodů a zájemci o Vaše výrobky, plán obdržíte před konáním akce)
17:00

Hosté dne a rozhovory, networking

V průběhu celé výstavy je zajištěno občerstvení formou bufetu – káva, čaj, nealko nápoje.
30. 9. 2025
10:00 – 17:00

Výstava, ochutnávky, plánované obchodní schůzky.

(dopředu plánujeme pro Vás jednotlivé obchodní schůzky s nákupčími, majiteli obchodů a zájemci o Vaše výrobky, plán obdržíte před konáním akce)
17:00

Konzultace s odborníky na dotační programy a vývoz do Rakouska.

Odborné poradenství k dotacím a exportu zboží do Rakouska.

Pokyny pro vystavovatele

Návoz materiálu, organizace stánku od 8:00 hodin. (V případě, že budete potřebovat skladování zboží den předem, prosíme o písemný kontakt – zajistíme Vám skladování, případně chlazení zboží.)

K dispozici je stůl, případně dva stoly, 4× židle, místo pro postavení banneru. a prodejního stojanu. Potřeby pro ochutnávky a další vyplňte prosíme do dotazníku. 

Prosíme o vyplnění přiloženého dotazníku pro zadání profilu a seznamu nabízených výrobků do katalogu a pro zajištění osobních plánovaných termínů s nákupčími a majiteli obchodů.
Odvoz a úklid do 19 hodin do druhého dne.

V případě požadavku na ubytování je možné ubytování přímo v hotelu se slevou. Nebo Vám zajistíme ubytování v okolí dle požadavku.

Katalog vystavovatelů bude rozeslán obchodním partnerům měsíc před konáním akce.
Elektronický katalog Vám bude zaslán pro použití pro Vaše obchodní partnery s pozvánkou  před konáním akce.

Medializace celé akce bude zveřejněna před akcí cca 14 dní.
Sociální sítě v průběhu celého měsíce před akcí.

Soutěže pro veřejnost začínají 3 měsíce před  akcí.

V případě zájmu o samostatný profil nás kontaktujte.

Ceník

Cena pro vystavovatele

17 800 Kč

V ceně zahrnuto

(není zahrnuta individuální – osobní pozvání nákupčích významných firem a obchodních řetězců, prodejních sítí CZ a SK, majitelů e-shopů a prodejen a osobní prezentace vašich výrobků před akcí – tuto službu v případě zájmu prosím objednejte na asistent@taskacz.cz)

Vystavovatelé

Naši partneři

Zapojte se s námi.

Ať už vystavujete, navštěvujete nebo uvažujete o partnerství – dejte nám vědět a staňte se součástí tohoto ročníku.